Ieškoma...



D.U.K.

  • Kur galima apžiūrėti baldus?

Baldus galima apžiūrėti mūsų parduotuvėse KAUNE (Drobės g. 62) arba VILNIUJE (Savanorių pr. 180).

  • Ar galima baldą atsiimti pačiam iš baldų salono?

Taip, galima.

  • Kuriuos baldus turite vietoje?

Baldus, prie kurių aprašymo pažymėta „Turime sandėlyje“ ir yra žalias rutuliukas. Detalesnės informacijos apie prekių likutį sandėlyje galima teirautis telefonu arba prekybos vietoje.

  • Koks yra pristatymo terminas?

Jei baldus turime sandėlyje, tai pristatome dienų bėgyje po apmokėjimo Jums patogiu metu (galima pasiimti ir savo transportu). Jei baldai yra užsakyminiai, tai užsakymo įvykdymo terminas gali būti nuo 4 iki 12 savaičių (priklausomai nuo baldo).

  • Ar atvežate baldus ir kiek kainuoja atvežimas?

Taip, galime suorganizuoti baldų atvežimą. Baldų pristatymo paslauga yra mokama. Kaina priklauso nuo vietovės, į kurią reiktų pristatyti.

  • Ar sunešate baldus ir kiek kainuoja sunešimas?

Taip, galime suorganizuoti baldų sunešimą. Baldų sunešimo paslauga yra mokama. Kaina priklauso nuo baldų kiekio bei į kurį aukštą reiktų sunešti.

  • Ar surenkate baldus ir kiek kainuoja surinkimas?

Baldų surinkimo paslaugos šiuo metu neteikiame, tačiau galime rekomenduoti patikimus ir profesionalius baldų surinkėjus. Baldų surinkimo kainą reiktų derinti su jais tiesiogiai.

  • Kokie galimi baldų apmokėjimo būdai?

Už baldus galima atsiskaityti grynais, banko kortele, lizingu arba bankiniu pavedimu.

  • Ar galima pirkti išsimokėtinai?

Taip, baldus galima pirkti išsimokėtinai. Mes bendradarbiaujame su pagrindinėmis Lietuvos lizingo bendrovėmis.

  • Ar išrašote sąskaitas?

Taip, išrašome.

  • Kaip galima atlikti užsakymą?

Baldų užsakymą galima atlikti prekybos vietoje arba susisiekiant su mumis elektroniniu paštu info@balduturgus.lt

  • Ar reikalingas avansas užsakant baldus?

Taip, reikalingas. Už baldus reikia sumokėti 30% avansą (jei baldas bus gaminamas pagal individualų užsakymą) arba pilną sumą (jei išsirenkama iš baldų, kuriuos turime sandėlyje).

  • Kaip galima atšaukti užsakymą?

Atsakymą atšaukti galima tik raštiškai elektroniniu paštu info@balduturgus.lt. Atšaukus užsakymą, avansas negrąžinamas.

  • Ar galima užsisakyti baldus pagal individualius išmatavimus?

Deja, bet tokios paslaugos neteikiame.

  • Ar galima pasirinkti korpusinio baldo plokštės spalvą?

Taip, galima, jeigu prie baldo aprašymo yra pažymėta „Yra daugiau spalvinių variantų“. Visi spalviniai variantai yra pateikti internetinėje svetainėje bei prekybos vietoje.

  • Ar galima pasirinkti minkštą baldą su kitokiu audiniu ar spalva?

Taip, galima. Galima rinktis iš asortimento, kurį turime iš karto sandėlyje arba individualiai užsisakyti, kad pagamintume. Informacija apie individualiam užsakymui naudojamus audinius, kainą bei pagaminimo terminą suteikiama prekybos vietoje.

  • Kuo skiriasi baldų audinių grupės?
Mūsų siūlomiems baldams tiek mes, tiek gamintojai kruopščiai ir atsakingai parenka audinius, kurie atitinka Europos Sąjungos reikalavimus bei yra sertifikuoti. Prie baldo pavadinimo nurodyti užrašai I gr., II gr. ir t.t. identifikuoja audinio grupę. Ji yra nustatoma atsižvelgiant į audinio kainą, tipą (pvz. natūrali oda), bendrines bei papildomas charakteristikas (pvz. sudėtis,  atsparumas trinčiai (Martindeilo testas), pilingui, vandens įsigėrimui, gero valymosi savybė ir t.t.).
  • Ar galima pačiam perkeisti minkšto kampo pusę?

Taip, galima, jeigu prie baldo aprašymo yra pažymėta „Universali kampo pusė – Taip“.

  • Ar minkšti baldai turi miegamą funkciją?

Taip, turi, jeigu prie baldo aprašymo yra pažymėta „Miegamas mechanizmas“ bei nurodyti miegamos vietos išmatavimai.

  • Koks yra baldų garantinis terminas?

Visiems baldams yra taikoma 24 mėnesių garantija, jei gamintojas nenurodo kitaip.

  • Ką daryti, jei gavome brokuotą baldą arba trūksta baldo dalies?

Jei gavote brokuotą baldą arba trūksta kažkokios dalies, praneškite apie tai mums elektroniniu paštu servisas@balduturgus.lt. Būtina nurodyti trūkstamos ar brokuotos detalės numerį arba kodą. Jei baldo dalis brokuota, būtina atsiųsti nuotraukas, kad viską įvertinus būtų galima priimti sprendimą.

  • Ar galima grąžinti tinkamos kokybės baldą?

Tinkamos kokybės baldai, remiantis Lietuvos Respublikos mažmeninės prekybos taisyklėmis, nėra grąžinami.

  • Ar galima grąžinti tinkamos kokybės baldą, pirktą nuotoliniu būdu?

Tinkamos kokybės baldų, pirktų nuotoliniu būdu, grąžinimas (per 14 dienų) galimas tik remiantis Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatyta tvarka. Taip pat, būtina laikytis šių baldų grąžinimo sąlygų: grąžinamas baldas turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; baldas turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės ir pan.); baldas turi būti pirkėjo nesugadintas; grąžinamas baldas turi būti tos pačios komplektacijos, koks buvo pirkėjo gautas (visos detalės pakuotės viduje, surinkimo instrukcija ir surinkimo elementai).